What dubstep tune are you feeling today

#1794

:cannon:
5 Likes

#1795

Just received this today. Holy moly.
2 Likes

#1796

Absolutely love this one. Can get real creative with the mixes

1 Like

#1797

0 Likes

#1798

lol in 2013 Bar9 released this compilation on super bait brostep label never say die that had a collection of their early stuff from the proto brostep days. This tune off there slaps

0 Likes

#1799

0 Likes

#1800

3 Likes

#1801
0 Likes

#1802

Very bizarre seeing this oldschool tune on UKF.

0 Likes

#1803


0 Likes

#1804
0 Likes

#1805

underrated

3 Likes

#1806

bought this on vinyl pretty randomly, what a fucking tune

0 Likes

#1807

one of these tunes i keep forgetting i own and barely ever play even tho its a banger :joy:

def underrated

0 Likes

#1808

its 145 which is slightly irritating lol

0 Likes

#1809

This does wonders in the mix

1 Like

#1810

0 Likes

#1811

This dropped today on DDD btw

1 Like

#1812

Copped :smiley:

0 Likes

#1813

Did you edit your comment or am I imagining that haha. But yeah big tune but not an instacop for me, not really sure why but I’ll probably just sit on it for a while, realise in a month the release is sick then realise it’s sold out everywhere like I do with a lot of tunes :cornlol:

2 Likes