Commodo - S is for Snakes ({won't be on} DEEP MEDi)


#1

evening chaps, im new here but been making dubstep for about 6 years now on and off. used to have an old account on here but it got closed i can only assume. decided to get back involved and just wondered if anyones got any release details on this banger?

its good to be back


#2

nice to have you back
if no answers here try asking the ninjas like swerver.


#3

ps do people still complain about how much reverb compa uses or is that a dead joke?


#4

saw commodo play recently, asked him after his set if there was any plan for it and he said “next year”


#5

Not coming out on Medi, but coming soon


#6

Yeah dunno why I put medi in the thread title tbh, but cheers for the info


#7

it already came out on fabriclive 90


#8

That’s digital only, I expect it’s getting a full vinyl release as well


#9

Lol welcome back! That clickbait tho


#10

hahaha clickbait not intentional… just making myself known! seems theres a lot of people on here in to a lot of different variants of music. i remember getting lambasted for liking rusko about 7 or 8 years ago, how things have changed!

also, i didnt realise there was an unmixed version of fabric 90 available? really hope there is, theat kahn and neek remix of topper top is grizzly


#11

voila!


#12

woiiiiiiiiii. that refix of rules of the dance, had my ear on that for about 6 months


#13

lol i got that and the topper top remix cut to vinyl from those wavs :joy:


#14

hahaha geeza, im gonna have to watch for when youre playing out


#15

lol the only playing out i do is in my mates kitchen :joy:


#16

you seen the video of when mala drops the original mix of topper top on boiler room? mate what i would have done to be there


#17

yeah topper top certainly goes off :gunfinger: the most hyped track of 2016 for sure