Karma Appreciation


#1

Here we go




I have to mention I’ve ordered my first dub with Meanings on it, sick tune.


#2

is Meanings on that B2C comp?

his set at System about a year ago was some of the best (dubstep) shit I’ve heard in time. I really love how he sets his focus on one vibe and plays it down so effortlessly without ever getting boring.


#3

this one tho :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:


#4

been hearing that system 002 isn’t gonna get a repress, hope it’s not true. fucking 150 quid on discogs can piss off :weary:


#5

Possibly because it was already repressed. I grabbed the repress and it is probably the best plate in my collection!
Also I wasn’t aware of that price, lol


#6

Great producer

Shelled down System, Hovercraft comin out was a lot


#7

ugh hovercraft, still somehow never heard that tune out… was well jealous when i heard that set


#8

loads of cluekid tunes i (and most of us probably) never heard out

cough the legacy


#9

Where did you get the WAV for meanings? Can I buy the file somewhere or is it still unreleased?


#10

Never mind. Found it on the band camp website.


#11

damn this guy is my fave producer atm
new mix for innamind so bumpin this

that first tune ‘terrorist’ really wanna see that get released


#12

so many big tunes in there! Static, Terrorist, Monkey Jam etc.


#13

yeah man i been playing it loads, karmas mixes are always on point… i rinsed the first innamind one he did so much


#14

LAS - Gunfam is the one for me i think, bangs!


#15

Yeah Gunfam is THE BEST Las tune in ages imo, it’s on my radar since that Kursk Trusik mix.
And this new Karma mix is absolute fire, big up Karma


#16

Anyone think there’s anything to the rumours that System 010 is a Karma release? or was that 100% speculation?

We know that System 005 was delayed due to Vivek’s mac crashing and losing data.


#17

what??? damn.


#18

How You Feel is in my top 10 dubstep tracks, not keen on Rumblefish but apart from that like most of his


#19

looking forward to this one…feelin that cha tune

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12994518_776649855769275_5733070481013238400_n.jpg?oh=68a3e0ff855126b2678006e239988d72&oe=57A77620


#20

Rumblefish is arguably the best tune on the 12".